Amerykański producent roślinnego mięsa zamierza podbić Chiny. Już wkrótce produkty koncernu Beyond Burger – pojawią się w lokalnych marketach na terenie Chin kontynentalnych.

Amerykański producent znakomitego roślinnego mięsa ma zamiar podbić chiński rynek. Produkty Beyond Burger trafią do sprzedaży w lokalnych marketach należących do koncernu – według umowy to 50 sklepów Freshippo w Szanghaju. To nowoczesna sieć samoobsługowych supermarketów, w których klienci kupują towary technicznie – czyli za pomocą specjalnej aplikacji. Jesienią roślinne burgery trafią do kolejnych sklepów w Pekinie i Hangzhou.

Produkty amerykańskiej firmy znalazły się w chińskich sklepach już w kwietniu bieżącego roku przy okazji współpracy ze Starbucksem. Jeszcze wcześniej rozpoczęła ekspansję w Hongkongu.

Oczywiście taka międzynarodowa współpraca musiała się wiązać z wieloma tłumaczeniami. Ruszyła już specjalna strona internetowa Beyond Burger po chińsku, stworzono też konta w lokalnych portalach społecznościowych jak Tencent. Amerykańska firma wprowadza też swoje produkty do menu w chińskich lokalach takich sieci jak KFC, Pizza Hut czy Taco Bell. W sieci Starbucks można zjeść na przykład bezmięsne lasagne, wrapy oraz inne sosy do makaronu. Beyond zawarł także umowę z chińskim dystrybutorem żywności do restauracji i firm cateringowych Sinodis, który będzie dostarczał tam roślinne mięso.

Źródło tekstu i grafiki: https://cyfrowa.rp.pl/globalne-interesy/50051-sztuczne-mieso-podbija-chiny-alibaba-pomaga-amerykanom?utm_source=rp&utm_medium=teaser_redirect